OKEJ, BILDER FRÅN KRETA!!

Victoria och jag har tyvärr inte bytt bilder än, mest pga att hennes dator inte funkar då kanske!
Men jag ska nu dela med mig lite av mina.

     

1. En fruktmugg precis som kenza!! dock inte så god som hon säger.. 2. På den stekheta bussen framme på Kreta. 3. Kliver in på flygplatsen. 4. Utsikt från balkongen  5. Våran kokvrå! 6. Endast vi som hade balkong och terass, urtmysig jöö.

      

7. Utsikten från balkonge- kvällstid. 8. Ett par trappsteg till stranden. 9. Hotell restaurangen/baren. 10. Hotellet- indigo mare, underbart.

    

11. Victoria med glass i munnen, mmh. 12. Jag också med glass- såklart rinner det lite glass på halsen.. 13. En.. ö. 14. Vi tog en strandpromenad. 15... och tillbaka. Det var en lång strand alltså.

    

16. På upptäcksfärd! 17. Jag var också med .. 18. Låg restauranger och hotell uppe på berget, vi kom aldrig på hur man kom dit.. 19. Porto Platanias- lite av ett lyxhotell. 20. Pose i butik.

    

21. va10. 22-23 . Frulle. 24. Hessel på flyt. 25. Vi modellar i vågorna!!

    

26. Vågorna var ganska stora. 27. Jag fick göra en fläta på frisören,jösses vad snygg. 28. Trodde det skulle se ut som min tunga.. 29. Heheh benstumpar- som steker..

     

30. Vi "skojar till det" i lobbyn. 31. V är söt som vanligt.. 32..och jag, ja, vad ska jag säga:) 33. GREKISK SALLAD.. 34. Sedan spelade vi minigolf. 35. Entren till hotellet, kvällstid.

Snart är det slut på bilder.. håll ut lite till.

    

36-40. Jag väntar på att v ska bli klar...

    

41. Puh, hon blev klar! 42. En mysig restaurang. 43. Platanias centrum.. 44. Mysiga restaurangen, inside.45. Redo för sista kvällen.



Avslutar med denna snygga bild på mig själv,för att visa- JAG VAR BRUN!!!1.... så nu vet ni det.

Puss och godnatt,hoppas på lite satc.


Kommentarer
Postat av: vickyyyyyyyyyyyy

men du! blek o besvärad på bild 2 :p

2008-07-15 @ 12:02:59
Postat av: Gode Gud!

Söööööt :) //Akke

2008-07-15 @ 15:30:53
Postat av: Anonym

Syftade främst på bild 31 dårå :P //Akke

2008-07-15 @ 15:32:44
Postat av: vickyy

AAHHH ärreeeet som alltid lyckas vara på kortsidan :P

2008-07-16 @ 10:23:20
Postat av: Marie

Kan väl trösta dej med att du fortfarande är brunast av oss alla hårt arbetande nördar som bara är instängda på jobbet =P (Än så länge... moahaha!)

Postat av: sofia

vilket ställe åkte ni till ? :) jag vill också åka till grekland!

2008-08-01 @ 17:13:50
URL: http://ahrmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback