Sheepdog

Hur skönt är det inte att jag och alexandra har kommit på vad vi ska göra för PA?!!?!? HUR SKÖNT SOM HEEEELST! Ett UF-företag blir det. Vi kommer alltså kunna tjäna pengar om vi har tur. Hehe.. mest troligt inte så mycket. Men det är en fin idé som är bra för miljön- vilket såklart var grundtanken.

Snart är det dags för årets gatufest! Eller den är ju redan i full gång.. Tre dagar ska jag gå, roa mig lite, bli lite hes, trampad på tårna osv osv.
Mando Diao och Håkan är ju som ni vet mina stora favoriter. Därför är det redan nu förutspått att det kommer bli en bra gatufest. Yes.


Tänkte slå igång filmen 21 nu, har hört att den är väldigt bra, vilket jag tror den är eftersom det var jag som beställde den av pappa.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback