Dom har nu tagit studenten

Medan jag går på sommarlov är dom arbetslösa. heheh, härlig tanke... Nej, det har varit två jäktiga dagar med stress till förbannelse. Men det var god mat och mycket glada vänner!! Och kärlek fpr vi inte glömma, pussar och kramar hit och dit. Underbart säger jag.

Men nu är det över, studentmössan är använd, och presenterna öppnade. Lika med skönt, lika med frid. För mig i alla fall. Våran studentvagn vi gjorde åt ES3 kom på delad första plats också, alltså ligger vi delad etta än så länge i Skvaderklassikern! Fin fint. ES i historieboken tänkte vi försöka med.


Ikväll får jag se hur det bli, just nu är jag jättetrött och har ont i huvudet. Det kanske vänder.

Har inga bilder på datorn än på mina studenter, men det kommer att dyka upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback