HOLD ON

OOH I DON'T WANNA HAVE A COLD!
Ja, det är sant.. jag har drabbats av feber och halsont, plus smärta i alla leder jag har på min kropp. Liksom fan vad roligt och bra tajmat sådär 1 dag innan man ska till Kreta. Anus alltså.... MEN, det gör inget, jag ska ju för sjutton till Kreta, leva livet med min söta vän Victoria. Ryck upp mig för tusan.

Allt är nästan färdig-packat, bara lite smink och såna artiklar som jag ska använda innan jag åker. Annars är jag fit for fight. Ska bli ganska skönt att åka tåg, sova lite, äta lite, lyssna på musik.. Kommer bli jobbigare imorgon när vi är framme på Kreta runt 12 lokal tid. Gissa om vi kommer vara trötta, men då ska man bara slänga sig i en solstol. Underbart.

Ska inte snacka på nå mer, nu vet ni när jag åker i alla fall och så kommer jag hem nästa torsdag. Runt 4 ska vi landa på Arlanda, sen hemma i Sundsvall vid 22... Men inte ska vi tänka på hemresan nu, anåda.


HEJDÅ SÅ LÄNGE!!! Ha en bra midsommar i nederbörden!
puuuuuussss

Kommentarer
Postat av: Marie

Ska du bli sjuk igen? Var ju inte alls längesen sist. Men jag kan ju trösta dej med att det hade du antagligen blivit på Kreta ändå eftersom man inte är van klimatet och att sedan sova i kylan från en ac.

Men jag hoppas du får en underbar semester, gumman! Sola och parta lite åt mej med är du snäll =P



Ses!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback