oj min gud

Tisdag idag! Det innebär att jag ska jobba tre timmar senare idag, men innan det ska jag en sväng på stan med Victoria och Carro. Mumsigt! Efter jobbet ska jag träffa Malin och Viktoria tänkte jag, vilket ska bli minst lika trevligt.

Imorgon, 23.22, går tåget ner mot arlanda.... Spännandeeeee! Sen så går flyget 07.05 på torsdagmorgon.. Kanske inte allt för spännande, utan mer nervöst. Men jag har i alla fall börjat packa idag, nästan alla kläder som ska med är i väskan, återstår en hel del andra saker också.
Ska hinna färga ögonfransarna också, förhoppingsvis!
Måste ta fram mitt pass, annars kommer jag definitivt glömma det. ADJÖ!!



har lagt in studentbilderna nu, dom kommer visas så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback