Solen skiner himlen är blå- dock inte längre

Åh vilken underbar daaaaaa-aaaaag!
30 grader, det var visst varmare än på Kreta enligt text-tv sa min morfar. Helt underbart skönt! Hoppas inte ni har det såhär bra när jag är på Kreta... det är ju bara mindre än 3 veckor kvar nu!!

Igår kväll myste jag med victoria- vi åkte lite bil först med en förhoppning om att kanske stöta på någonting på vägen. Men såklart var det inte mycket som hände, förutom en hel drös med moppepojkar+ 4 moppetjejer.. Dom kom från Njurunda anar vi.
Vi åkte hem till victoria istället och spelade lite barnspel. Nej, jag vann inte..

Nu ska jag och syrran+ hund, se Alvin and the chipmunks! Hoppas den är nå bra då, nu när jag väl tar mig tid till att se en film! Det blir mer och mer sällan. Ska göra en smoothie också, äta lite godis, och bara mysa ner mig. Först, en dusch!


Ja jo jag har faktiskt pluggat idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback