JIPPIE.

       

1. ES3-vagnen som min klass gjorde 2. Baksidan.. 3. SP3 är lycklig i regnet  4. ES3, ja.. minst lika glada!


       

5. HAMPUS! 6. HANNA! 7. SUSANNA! 8. KRISTINA! 9. De tre esteterna is very happi


      

10. Carro ZzZZ! 11. Paparazzi.. 12. Vagnarna rullar iväg.


        

13. Frisörerna kom först utspringande. 14. Min blomma!! Och min bäzta kompiz:) 15. Presenter... 16. Johanna och plutt-thessan..

            

17. ELIN! 18. Nej.. dom är inget par... 19. Elin och pose-thessan... 20. MALIN! 21. VIKTORIA! 22. EMMA!



Satan vilken tid det tar att lägga in bilder, skitjobbigt verkligen. Varför finns det ingen lägga-in-flera-bilder-samtidigt-funktion? Eller finns det?

Nåväl, det blev ingen malin och viktoria idag i alla fall. Blir nog en lunch med dom imorgon istället! Tänka lägga upp ett schema inför morgondagen senare.. kan ju alltid vara intressant.. mmh.. ja.
 

Kommentarer
Postat av: viktoria

haha. fan vilken lyckad pose jag fick till dagen till ära!

2008-06-19 @ 16:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback