Då ska jag sjunga för dig, så högt att du hör

Nämen ojdå vad många läsare jag haft de senste dagarna, HEJ!!
Undrar hur det kan komma sig, jag har liksom inte gått ut i publicitet. Men det är roligt.

Idag köpte jag skor i birsta, inte de jag blivit en gnutta kär i, för dom var för trång i t å r n a...... Typiskt. Men jag köpte några som såg nästa likadan ut. Dom blir nog söta och bra dom också! Köpte också två nagellack, och när jag betalar säger expediten att det är förra sommarens färger. AAHH fashionmisstake!

Nerå. Dom e snygga.
Nu har jag ätit fil, müsli och frosties. Jag var så hungrig så jag kunde inte hålla mig till middagen. Ikväll blir det nog kjeller och jansson. JAAA JIPPIE!

xoxo terror


Kommentarer
Postat av: jossan

NU har jag hittat till din blogg ;D bättre sent än aldrig, haha ;)

2008-03-03 @ 15:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback