Go back to sleep, sleep, sleep

Told ya!
Jag kom faktiskt ihåg att logga in här igen, underbart.

Vid 7tiden kommer en kvinna från Mary Kay (eller nåå) och ska predika om produkter. Det är syrran som bjuppat hem henne, och jag ställde upp. Har hört att dom inte har dom mildaste priserna, så man får väl passa på medan det bjuds. Heheh..

Igår beställde jag hem en katalog, eller broschyr kanske man ska kalla det, om att vara au pair. Det låter frestande men på ett sätt skrämmande. Jag som är rädd för allting! Men en sån där grej skulle nog få vem som helst att växa som person, så det är ju bra i längden. Dom har inte bara att åka bort ett år, utan också en sommar. Och det är väl det jag isf funderar på. Fast inte nu i sommar, måste ju mogna på mig LITE TILL!!


Innan mary kommer ska jag plugga matte, jag tyckte jag jobbade på bra idag, men trots det så var det kanske... 7tal?!? Jag har 30 till att göra om inte mer. Dags att rycka in Patrick Greenleaf!

LATER / terror, det är coolt att vara sig själv

Kommentarer
Postat av: elin!!

matte som är sååååå kuuuuul! :')

Postat av: Mikaela

Jag ar au pair. Det ar verkligen en upplevelse. Gor det medan du ar ung XD

2008-03-25 @ 03:12:17
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback