Handsome smiles, wearing handsome shoes

Igår kväll läste jag bröderna Schulmans blogg. Calle ville veta sina läsares bloggar, jag skrev upp min.... Tänk om självaste Schulman bröderna skulle slinka in här- HUR COOLT ÄR INTE DET DÅ SÅ SÄG! Jo, jag håller det, det är ganska läckert.

Hej Alex och Calle! Trevligt att råkas, hoppas det är ömsesidigt.

Jag ljög förut, jag var inte tvungen att duscha.. jag var tvungen att bada! Till och med liksom, och det var gudomligt skönt. Jag låg där i det ljumma vattnet och fick ur mig några sångfraser och hostningar om vart annat. De' e' live'!


Om 3 och en halv timme, ska jag befinna mig på hemtex, även kallat mitt jobb. Innan det kanske jag tänkte slinka in på en å annan affär, eller nej, bara åhlens. Där jag spanat in en skönhet. Jag måste också på ICA Maxi för att köpa lite... HANDCREME!


Mjau, therroorh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback