I just poured my heart out

TJENIZ!

Påskhelgen är över, och jag har bokstavligt sagt jobbat mig igenom den! Känns bra, nu när det är över liksom, hehe.. Ska jobba två gånger till på lovet, ons och fre. Men det är inga långa dagar så det är toppen. Pengar inför sommaren, ASBRA!!

I lördags efter jobber var jag med Malin och Viktoria. Jag kom på den briljanta idén att vi kunde bowla. Jag hade inte bowlat på cirka två år, och Vitkoria hade inte bowlat på cirka 6 månader och Malin hade inte bowlat sedan i torsdags. Ni kan ju kanske förstå hur det gick. Det gick bra!

Nu om cirka noll minuter så är det Timrå IK som möter HV71 på tvn. Jag och pappa ska bänka oss. Jag har inget bättre för mig, ska även bunkra upp min Ben & Jerry-glass. Jag är h e l t slut måste jag säga. Hard work work..


Adios Amigos.

Kommentarer
Postat av: viktoria

jag hade inte bowlat på ett år... och låg etta hela tiden. förutom på slutet.

2008-03-24 @ 21:00:27
Postat av: therrohhr

JAja.. man behöver inte vara så noggrann!

2008-03-24 @ 22:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback