Im single if youre rich

Vänta.......









AH! Nu har jag tagit in att det är lov, igen! Lite annan touch på det bara. Mer jobb än förra, och ja, lite mera godis. I HOPE.
Imorgon ska jag dratta på Birsta City med Chris, I HOPE igen. Men chris brukar hålla sina löften när hon har koll på läget. På kvällen ska jag också få träffa Carro- asbra!! Annars på lovet är det som sagt mycket jobb, annars inga planer. MEN, såhär korta lov är till för att bli utvilad, vilket innebär att inte göra för mycket.


En sista grej såhär på en onsdagkväll.... VARFÖR MÅNS, VARFÖR??! Marie Serneholt, kunde gudarna inte bringa dig någon annan mö. Mitt i-landsproblem, löjligt men värt det!

God afton, god nachten!

Tell me whhhyyyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback