Om du inte kan, får jag ta en annan man

Undrar om det var någon som förstod mitt förra inlägg,det var ju som en enda lång rebus! Det skulle ha skrivits ungefär såhär: "Jag vaknade och var paparazzi sisådär på morgonkvisten. Min syster blev ett offer, var det tänkt, men det ser mest ut som att katten är offret... mjau.. Det är snö utanför mitt fönster, det är kallt, det är snart april så kan den inte försvinna?! Min hund gillar snön, hon vill alltid spring ut på altanen.. och skrämma folk som går förbi på vägen. Senare åkte jag och mamma på ICA och köpte lite bröd och dill. Sedan var det dags för påskmiddag hos min mormor och morfar. Hejdå!"

Någon måste ha listat ut det.


Förresten, INGEN reagerade på att Måns dejtar Marie Serneholt??! Är det bara jag som tycker det är tragiskt.. kanske måste medge att det är jag som är tragisk.
Jaja..






KOM IGEN REAGERA!!!
byeeeeE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback