Put your diamonds in the sky like Kanye!

Var det någon som förstod att rubriken på förra inlägget var Rederiet-introt?! Det gjorde jag!! Vart får jag allt ifrån.... Glöggen. Åh Björne du är väl bra humoristisk du. Kristian det där kunde ha blitt pinsamt!

Förresten, vart sjutton tog alla läsare vägen, det bara dog från ena dagen till den andra. Jag undra jag å vem som länkade till mig. Jag anar ugglor i mossen, herre jisses. Förresten, det var INGEN SOM VISSTE HUR MAN FÅR PROFILBILDEN STÖRRE. Ingen vänlig själv bland publiken, fyfan.



Jag har också jobbat idag, och jag är stolt över mina 6timmar. Jobbade 50timmar i februari också, bra för att vara en pluggande tjej i medelåldern. Imorgon ska jag göra ingenting= läsa ut engelskaboken som jag har prov på på måndag. Sicken skön dag!


Adjöss med er matroser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback