Var god dröj

Förlåt för fördröjningen. Jag tänkte sätta mig ner igår kväll efter att mina morföräldrar varit på besök, men då la pappa beslag på den bärbara, och min orkade jag absolut inte starta. Så det får bli nu istället!

Få se vart det slutade...
Jo, jag och Johanna köpte hem kinamat i lördags, hängde framför tvn och åt karra. Blev en tidig kväll, vilket var skönt. Sen i söndags läste jag ut engelskaboken, som jag hade prov på igår.. Undra ja hur det gick! Ett godkänt på det där förvirrande provet så är jag nöjd.

Just nu är jag hemma för att lektionen samhälle B behöver vi inte infinna oss i klassrummet, då passade jag på att sova ut lite. Borde plugga lite matte eftersom jag ligger typ 2kapitel efter.......... plus att jag har mattelektion efter lunch. OCH PROV NÄSTA VECKA?!

Ska faktiskt uppdatera senare idag också hade jag tänkt, dels för att för långa inlägg är det jobbigaste som finns, så därför måste jag spara lite! Bra va- ya.

Adjö då, ers majestät


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback