A whole lot of nothing

Fredagen i Stockholm var bra! Kom hem med en del påsar, så jag är nöjd. Missade affärerna på söder,eftersom vi var där aningens för tidigt. Jag fick äta på burger king och äta brownie med glass, det man inte frå missa, så jag är nöjd!


Igår började jag dagen med träning, skööönt. Jag har blivit lite hurtig ändå! Sedan på framåt fem-tiden åkte jag och Elin och käkade kinamat. HUR GOTT SOM HELST,(blev även över till lunch dag!). Sedan åkte vi till Jossan, med även Emma och Johanna, och åt en så kallad melonsallad och åt lite godis. Så mysigt så.


Tränat även idag, det går framåt för min fitness, har även köpt ett hopprep som det ska hoppas med i sommar tänket jag. Awesome thessan!!



weell, nu är det hallon som gäller. Tur jag börjat älska de mindre onyttiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback