Aprilo finito

Gårdagen var SUPERLYCKAD. För det första var det ju ett underbart sällskap, och för att inte tala om maten!! Jag var grillmästare, och det blev faktiskt gott. Jag kanske kan ändå... Sedan blev det en smaskig efterrätt, dock inte riktigt färdig, singstar och snacks. Innan det begavs ner till stan och Oscar. Där hade vi ju också underbart roligt, trots att det var likt en bastu där inne. Svetten rann, och då speciellt när man befann sig på dansgolvet. Gick ut och tog luft var och varannan minut där ett tag...
Men en rolig sak var ju att vi träffade våran gamla kompis JOSEFIN GANNÅ! Kände först inte igen henne, jag skyller på alkohol,hehe, nemen det gick bra ändå. Hon var lika glad för det, och jag med!

Helt underbart. Brukar säga att sista april är överskattat, men denna gång säger jag att det var helt perfekt!



Nog om det, idag "bakisdagen", eller "5timmarssömndagen", har jag varit och tränat(!), Euvreka! Med caroline, det var skönt och nyttigt, både att träna och att prata av sig på carro min zötis!
Imorgon far jag till sthlm över dagen med min mamma och min syster. Tåget går strax efter 5 på morgonen, håhåjaja... pigg man kommer vara.

hasta la vista siempre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback