banana pancakes

image322


Jag blev lite halvt betuttad i den här klänningen från Rules by Mary. Den säljs på
nelly.se, och lite sugen är man ju faktiskt när man nu får lön! Mmh, får se.

Har börjat planerat hur mycket studentgrejer jag ska köpa, jag tycker det är jättekul! Jag menar, jag förväntar ju mig uppvaktning tillbaks nästa år i sådana fall- men det är ju självklart!

Nu ska vi äta pannkaka, ganska gott faktiskt. Äter man det inte för ofta så är det ljuvligt, och hungrig är jag!! Har tvättat lilla bilen inifrån och ut nyligen så.. STARVING!

Kommentarer
Postat av: elin

JAG SKA HA MYCKET PRESENTER, OKEJ????

Postat av: therese

Ja då vet du ju vad du ska spara pengar till tills nästa år?;)

2008-05-22 @ 22:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback