en lista en lista en liten liten lista

Vad tänkter du på NU när du läser ordet :

Glass

Twister och calippa cola!
Toalett
Om man slickar på toasitsen är som att bita på naglarna...
Kläder
Jag vill ha mer.
Öl
It stinks.

Vår
Nästa hållplats= sommar!
Sommar
Soligt med plusgrader+ födelsedag.
Höst
Långt kvar tills fröken vår
Vinter
Jobbigt att gå utanför dörren.

Familj
Mamma pappa och två barn.
Kärlek
Ett rött hjärta.
Kön
Något gammal, något nytt, något lånat, något blått
Smink
Önskar att jag aldrig hade en enda kvissla i mitt ansikte, mmh!


Disney
Det tillhör att växa upp.
Stockholm
Spendera mera!
Sverige
Underbart land, det är vad jag är lärd.
Ikea
Ingvar kamprad.

Förlossning
It's been hurting all the way..
Frukt
Gör det goda godare.
Sugrör
Sägs att man blir fullare snabbare.
Homosexuallitet
Två pojkar pussas, eller två tjejor.
Ex
ETT EXEMPEL...

Kommentarer
Postat av: elin

CALIPPO!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback