En till till klubben

Måste såklart börja inlägget med ett stort grattis, och det är till min lilla vän Caroline som tog körkortet igår!! Hejdundrandes skönt för henne, och vem vet, kanske lite mig?


Idag har jag jobbat massa matematik på skolan, gick helt ok där ett tag! Kom vidare där jag hade fastnat föut, tacka Gud att provet inte är förrän nästa onsdag, j a g  k o m m e r  a t t  h i n n a ! Men har då tyvärr massa mer skitgrejer att göra.......... buä.

Jag var hos tandläkaren sen också, jag hade väldigt fina tänder!!! Jag som räknade med hål. Fick en ny tid för jag ska plasta på ena framtanden, som jag sa till om för den är lite ojämn.. Måste passa på medan det är gratis, frö som Henke alltid sa "gratis är gott".

Ikväll ska jag ta en fika med Victoria. Vilket kommer bli mysigt! Jag loggar in senare, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback