Im broader than Broadway!

Jag ligger i sängen, fortfarande kanske ni tänker. Men jag har faktiskt gjort lite nytta idag. Jag försökte mig på matteboken, men det gick inte så bra. Behöver liksom lite hjälp.... Sen så har jag varit och jobbat! Hade saker att göra så då var det skönt att jobba- faktiskt.


Imorgon vid 9,30 hålls en föreläsning på skolan om narkotika(intressant!), sen en liten klassamling. Sen slänger jag i mig lunch och drar jag ner till stan till min lilla loppa frans!

Resten av kvällen går till solning och plugning inför fredagens seminarium i kulturhistoria. FUN RIGHT?

Nu är det satc, sen ska jag kolla på gossip girl innan jag somnar sött. Puss.


  frukostbilden från imorse, som jag kämpade med så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback