Lagt kort ligger

Jag ber om ursäkt att jag inte uppdaterat här, men i helgen har jag varit överallt men inte här
Fredagskvällen ägnade jag på skolan med några få, eftersom vissa tyckte det var töntigt ändå
Dom som tyckte vi i klassen skulle bli mer tight, det slutade med att vi på xbox drog en fight
Dagen efter började jag 9 att arbeta, jag fick med marie jobba och streta
Men det fanns mycket att göra på gång, så det gick snabbt tills jag var på hemgång
Myste sedan med carro frans, vi masserade varandra och jag fick  talang från ingenstans
Vi pratade strunt och smaskade röda bär, och tillslut damp jag ner i sängen jag har kär
Trots "Vad är väl en bal på slottet"-klysché, önskar jag att jag fick följa med
Det är ju mina närmsta vänner det där, men som sagt är det ju bara början det här
Dock hoppas jag dom saknade mig lite på dansen, dom vet ju att jag rätt bra brukar svänga med svansen
Söndagen var det också jobb att bita i, men jag har det bra när jag jobbar med marie
Direkt därefter åkte jag på vigorspex, och ibland var det faktiskt skönare än sex
Jag var där med hessel och alexandra, och den där vigorgruppen är ju nått utöver alla andra
Sedan skjutstade jag hem victoria i bilen, sedan slog sömnen ner som värsta missilen
Nu är allt som vanligt igen, trots det ska jag jobba på söndagen
Men jag älskar ju att dra in kosing, då blir det mer staden strosing
Å på lördagen är det fest, det är sånt som vi esteter gillar mest
Fast först är det en hel skolvecka att se över, sommarlov är verkligen det jag behöver...


Tack för mig.
Och just det, äntligen är mina vita tygskor påväg- 10veckor senare.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hahaha! Grym på rim, det är vad du är =P

Postat av: alx

älskade thessan, du är grym på rim. Hoppas jag får ett rim när jag fyller artonår! :D

gillde denna del mest och bäst.
"Å på lördagen är det fest, det är sånt som vi esteter gillar mest"

2008-05-20 @ 10:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback