men dom kan dra åt hel ve t e

Snart är det helg, och jag har den redan planerad till punkt och pricka.
Fredag, plugga inför seminarium, lektion kl1, sedan är det 70talsdisco på skolan... kommer kanske vara busig att smita hem. För sedan, vid 7-8 ska klassen ha en helkväll på skolan. Fredagkväll på skolan, vad är väl det? Kommer inte stanna allt för länge, eftersom-
Lördag, vankas jobb, sedan är det jag och carro hela kvällen. Mmh go' frans!
Söndag, också jobb och sedan har jag lovat mina vigorklasskamrater att gå på vigorspex. Hoppas den är så bra som dom nu sagt, heheh..

Men dagen är inte slut än, trots att jag tittat på hela säsong2 av eva och adam. Haha fantastiskt kul och nostalgiskt måste jag säga. Vilka problem dom har, hade man det i den åldern?
Ska i alla fall åka ut till birsta med mamma, sedan ska vi dra en solning.



hade norge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback