Nämen vad härligt,visst mår jag bra

Kvällen igår resulterade i-
x magont
x smärtor i halsen+ lite snor, kanske räkna med en förkylning?
x för lite sömn med tanke på att det vankades jobb
x och sist men absolut inte minst, ETT AVMAGNITISERAT BANKOMATKORT!
Det var ju lagomt jädra kul att märka, det hände mellan halv9 och 12 på kvällen. Vad sjutton? Eller var det bartendern som drog det för många gånger eftersom det tydligen inte funkade? Spelar ingen roll i hur många spekulationer jag har, nytt kort måste fixas fram, och det är imorgon. Där med basta.

Märkte även igår att min make up store-kurs tydligen gick ut i januari!? Just nu måste jag ju säga att det är alldeles för mycket som är i skiten.


Läste detta i fröken Blondinbellas blogg: "Jag har aldrig gillat Björn Gustafssons humor - Han personifierar ordet överskattad."
Med de orden kan vi ju alla konstatera att Blondinbella inte har någon humor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback