Puss pastej

Carina Berg, en sådan underbar kvinna!

Och vad glad jag blev när Seth trollkar gick vidare till talang-finalen. Trolleri är ju ren magi, eller vad säger ni? Är det något man bör fascineras av så är det dessa ting!

Imorgon ska jag ta en tripp på stan och birsta, med Carro. Får se om det blir träning innan, men ett som är säkert är att jag ska SOVA UT!!! Vilket jag inte gjort på 2-3 veckor. Mumma ska det bli.


Undra sa flundra vad man ska göra resten av kvällen.. Oceans eleven på tvn som är b r a. Eller om man ska kika lite scrubs på datorn. How ever, så blir det en tidig kväll för mig.


(glöm inte att jag satt på samma café som Fredrik Wikingsson idag+ mötte hans blick... Ja, det är coolt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback