sex in the ny

Nu ligger man här i sängen, tittar på sex and the city och borde snar sova. Måste ju vara allert tills imorgon, eftersom vi ska ha nationella i engelska b. Reading and listening. Very funny mate!

Fikat var mysigt, vi pratade om resan och vad vi bör köpa med oss. Det är inte allt för långt kvar nu, vilket är toppen. Vi pratade även om student och studentbal, alltså inte årets utan våran som äger rum nästa år. Ett helt jobbigt, pluggande år kvar......


Nej nu ska jag slå igen burken. Det är dags för satc igen, sen som sagt sova. Får se hur det går, tog en två timmars power nap när jag kom hem idag. Mmhh!

Jag kom på att det är väldigt tråkigt att jag har så lite bilder, men det finns en förklaring. Ska försöka bättra på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback