what if?

Tänk om jag håller på att bli förkyld... IGEN. Det är ju bara någonting som e fel alltså. Ska hålla ut imorgon.

Åkte in och betalade det sista på resan idag också, det känns ju alldeles för bra att det är gjort!! Och att det blir av framför allt. Jag kan inte tänka mig att vi ligger där på stranden om snart 1 månad. Mm bop!

När jag kom hem står det en okänd bil utanför mitt hus, men tro ni inte att det är lille Hampus som har kirrat körkortet! G r a t t i s liksom! Det kommer bara fler och fler och joinar min klan. Underbart!


Nu ska jag måla naglarna med det ljuvliga lacket från Mavala, "Romantic". Sedan blir det Ben & Jerrys och nya avsnitt av- gossip girl!

xoxo


image319

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback