Are we human or ar we dancers

Barack Obama for president! Ja det är ju spikat, och det är nog många som är glada över det. Jag är en av dom som känner att det kanske var dags för något nytt kött i vita huset- trots att jag inte är nå direkt insatt.

Om ni undrar varför jag tog bort det jag skrev om razzia så var det för att min lilla mamma beordrade mig att göra det, inte bad, utan beordrade. Mycket tydliga direktiv här i huset.
Men några hann i alla fall läsa om min söndag i soffan.

Det blir en del jobb den här veckan också, igår - imorgon - fredag och lördag! Jag ser dollartecken. Och idag, ska jag plugga lite, gå på stan och hitta present till Emma och sen blir det att umgås med CARROOOO!


Yes det är min onsdag, looking forward.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har utmanat dej!

Kika in på bloggen så ser du vad det handlar om. Lite barnsligt men ändå lite intressant =P

Tjao!

Postat av: viktoria

dåligt på uppdateringsfronten nu, fröken andersson!

2008-11-09 @ 17:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback