Ehh du..

På tisdag på tisdag på tisdag

DET ÄR TISDAG, vilket betyder att det är 3 dagar innan helg, vilket betyder att det är 3 dagar tills jag ska jobba. Känns lite jobbigt att jobba, när man inte har jobbat på ett tag.. Annars känns det oftast cool lugnt liksom ba.

Idag hade jag svenska seminarium, kändes sådär och gick okej. Hon sa att hon var väldigt nöjd med min lilla grupp. Har ju gått förvånansvärt bra för mig i svenska b. Jag och svenska har aldrig riktigt klickat, har aldrig någonsin sedan sjunde klass tyckt om svenska. Gör kanske inte det nu heller. Jag vet inte. Måste fundera på det...


Nu måste jag bege mig. Krypa i lite mysigare kläder, i tofflorna, till sängen.. Mmh. Tv-kväll!

Kommentarer
Postat av: Marie

I helgen är det du och jag, så you can do whatever you like =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback