FINALLY, i know what true loves meeeaans to meeee

JAG ÄR LEDSEN. Jag har hållit mig borta med flit. Det beror på att min vän Marie gav mig en utmaning som jag känner att jag måste svara på, vilket jag absolut inteh ar orkat! Och kommer inte göra just nu heller- men Marie, tids nog ska jag göra den.


Alexandra och jag har kommit igång med vårat företag nu i alla fal, affärsplanen är väl klar men med viss justering kvar såklart. Eftersom man fick reda på i sista minuten att den skulle vara klar idag? Tack.
Imorgon ska vi snacka med Leafy om bidrag och lite annat, måste ju få lite kött på benen, i form av pengar!


Mm, nu är jag så hungrig så jag dör!!!! Mamma sitter mitt emot mig och läser upp olika soppor, och vill nog att jag ska säga "åh den vill jag ha". Tur det inte är idag vi ska äta soppa, då hade jag hoppat på tåget till Berlin.. eller nånstans..
Sedan ska jag och mamma åka och handla mat, hihihihi mamma och jag tillsammans och handlar. Det är den enda egen tid vi får ifrån far min.. nerå papsen, vi tycker om dig å!

Klart slut ifrån tunis!

Kommentarer
Postat av: katarina

Morotsoppa är väl gott!!?? ;) Tycker iallafall jag och tim

2008-11-10 @ 17:34:25
Postat av: SysterYster

Vad blidde för mat då?

Postat av: Marie

Menneh! Vill ju inte att du ska behöva känna dej ledsen =(

Det är ju inget tvång heller. Förlåt gumman?

2008-11-13 @ 14:46:07
URL: http://marielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback