Jul i mitt hus.

Då är man bänkad igen. Framför dator och tv precis samtidigt. Mamma och pappa sitter jag med, dom kör någon slags tävling? Pappa har en skiva med bara 80-talsmusik, och han väljer en låt och så ska mamma gissa vilket artist och vilken låt. Heheh.. dock inget pris. Tror jag.

Har varit på Birsta City idag med carro. En väldigt trevlig dag! Såklart. Kom hem någon julklapp rikare, dock långt ifrån alla. Men får ta någon runda mer sedan.
Sedan har det varit julstök här hemma. Så nu är vi redo för 1a advent! Mysigt, väldigt mysigt med juletider enligt min mening.

Igår var jag på party hos Johanna och Fredrik. Väldigt roligt det också, tills det blev way too much för lilla mig. Så en tidigt kväll blev det. Men det är ju... skönt?



Förresten, förra inlägget. JAG VAR JU INTE SERIÖS MED MINA FASHIONBILDER!! Bara för att reda ut det. Jag bara.. lekte.


Bilder  från Chris 19årskalas. Mmh så himla mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback