Krysta!

Sittandes i sängen. Nästan ligger. Är ensam hemma, vilket är rätt skönt. Ska inte röra mycket på fläsket ikväll.
Ska istället ta en glassbåt, mhh, och göra en kopp grönt te. Sedan avnjuta ett avsnitt av greys senare ikväll.

Nu lyssnar jag igenom lite musik. Glömmer så lätt vad man har i alla dessa mappar.

Detta är ett litet krystat inlägg, tack vare Viktoria. Hon vill så gärna se att ett nytt inläggt blivit publicerat när hon kikar in. Överraskar henne nu efter hennes pizza!
Si tengo very mucho nice amiga!  




MMHHJAAA. Imorgon ska jag träna, ska komma igång igen... tog ju ett abrut avslut under höstlovet. Så därför ska jag med mycket nöje avnjuta den där glassbåten jag nämne. Hohohehe.
---

Yes, I am lonesome again!
Yes, I am crying again!
Yes, you are getting this letter again
Because there's nothing like you when you're gone

Never as tender and never as well dressed
never as handsome and never as good in bed
never had such good taste
never as much like me
Well, there's nothing like you when you're gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback