ooh razzia

Jobbarhelgen är officelt över. Det är måndag, och vi hade återläsningsdag idag, jag anser att "woho ledig"!

Igår efter jobbet kom carro till mig, vi kollade på lite resmål som vi har i sikte efter studenten bl a. Sedan ville hon plötsligt städa min garderob, och det hade hon en baktanke med! Ett par tre, fyra plagg for med henne hem till bosvedjan efter det. Heheh.. jag fick iaf stå för teet medan hon jobbade.
Här är en bild på hur det blev:


Dock behöver jag en ny garderob. Som ni ser. Mamma och jag var på IKEA idag kikade lite, ack och ve det är lite pengar dom går. Får samla lite.


Nu ska jag titta på one tree hill och sedan blir det mat! Kvällen tillbringas precis där jag nu sitter; i soffan.

Kommentarer
Postat av: elinnn

haha äntligen! undra varför dom bosätter sig i tunadal av alla ställen? ^^

Postat av: alx

waaaaaah, läskigt!

2008-11-03 @ 20:23:09
Postat av: viktoria

men äntligen! bort med kräken! bort bort!

2008-11-03 @ 23:17:49
Postat av: lover

min tanke var att du skulle få en tanke att byta gaderob kvinna, inget går in och inget går ut. jag hjälpte ju bara att göra den mindre genom att ta några plagg, du inser inte det nu men om några dar ser du nog det;)

2008-11-04 @ 17:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback