pick me up, yeh he

Tänkte förmedla att jag lever. Med lite hjälp utav kära vänner! Jag somnade kl3 inatt, vaknade strax före 11. Skönt. Jag är officiellt lite vuxnare nu, känns det som iaf..

Idag har jag varit med carro, hon kom hit till min lya. Vi bakade muffins, goda blev dom också. Chokladmuffins med chokladkarameller inuti. Mmhh. Sedan har vi kollat in lite resmål, som vi har planer på framöver. Urbota-mysigt. Urbota? Vet jag inte ens vad det betyder, känns som att det betyder nåt liknande med jätte. Men jag vet inte!

Nu till middag är det fil och kalaspuffar. En kopp te på det, och mystofflorna är på!! Som alltid. Om 2 timmar kommer mammas ochj pappas tåg inrullandes på perrongen. Jag ska då ha styrt fram bilen åt dem, lyx.

Nu kollar jag på one tree hill, finfin serie det.
NU MÅSTE JAG ÄTA PUFFARNA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback