Smsa fråga... idioter.



Kom på för några dagar sedan att jag skulle kolla upp för säkerhetens skull liksom, vad det egentligen kostar att få ett svar på vad som helst, i ett enkelt litet sms. Har sagt till folk som frågat vad det kostar att "ja max 5 kr, inte mer än ett mms iaf, det tror jag inte!". Eftersom jag själv har slängt iväg ett par 5-6 stycken så hoppades jag väl på den kostnaden också.
Så var inte fallet..
Det kostar....

18 kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Per sms.

Helt absurt.
Tur jag inte blev helt beroende. Då skulle det kosta skjortan för lilla mig.
Viktoria, vet ju att du också gillar denna funktion, hur känns det? Visste du om detta utan att dela med dig av inforamtionen?


Jag hade blivit totalt lurad... av mig själv. Tur att jag älskar mig själv.
Tänkte bara säga att inom snar famtid kommer jag att skriva om att jag är utbränd, så stanna kvar!

Kommentarer
Postat av: viktoria

det är sannerligen inte klokt!

2008-11-25 @ 17:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback