U can have whatever u like

Måndag idag igen. Tänk att den alltid återkommer. Heheh..
Ne men min måndag har varit lugn och skön, fick dock lite halvt stress läsa ur min 70 sidor långa svB bok. Det gick bra, är färdig nu.
Puh.




PUH!!

Ska jobba lite samhälle b senare också, måste ju verkligen göra det liksom. Mamma ska hjälpa mig. Awesome indeed!
En till sak jag måste göra är att:
x köpa en sop till bilen, så jag kan sopa bort snön som faller från skyn
x duscha min kropp och mitt hår + thai

Ja om jag inte nämnt det, eller det har jag inte, så har jag gjort löshår. För cirka 1-2 månader sedan. Ville inte skriva något i början eftersom det skulle bli en överraskning för alla som såg mig. Vilket det blev, såklart!
Nu vet ni alla det.


Slänger in en schyst liten hiphop-dänga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback