We are humans

Yeah yeah.. Har precis lagt upp min första annons på, BLOCKET! Hehe.. min LCD skärm, så om du är sugen så, in på blocket så kirrar vi biffen!

Annars så har jag tagit en mysig fika med Carro idag på Waynes, gammal stammis som man är. Blev massa snack och en god kladdkaka. Skiljdes åt vid halv 6, så åkte man hem och avnjöt en utsökt middag.


Snart kommer ellan, vi ska senare bege oss till Jossan, ja en old friend. En gammal tundalare! Alltid trevligt. Täntke ta med mig en popcorn, för att vara snäll liksom. hehehhhee.. Måste sminka för finnen innan elin kommer, så hon inte blir rädd.


Adios amigos


Kommentarer
Postat av: jossan

haha, sorry för att jag var så otacksam o inte hade en micro ;D

2008-11-24 @ 23:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback