Bohemia

Lite torka här under helgen, jag är ledsen.

I alla fall.. Jobbade ju, det var segt speciellt på söndag. Hatar ju söndagar som ni kanske kommer ihåg! På lördag besökte jag även Emma, och Malin, i Emmas nya lägenhet! Det var en väldigt snygg våning hon hade hittat. Vi åkteo ch köpte kinamat och en karrapåse på det. Det kunde inte vara ett bättre sätt att slappna av på.

På lördag åker jag till Uppsala, till syrran. Det ska bli skönt, komma bort lite sådär på en helg. Se uppsala, som jag inte sett så mycket av förut. Ska åka tåg, SJÄLV! Det kommer nog gå bra, jag har fönsterplats båda vägarna. Och musik. Jag.. kkllaarrrar miigg.. g.gg...

Ja.



Äntligen kan jag vila ut från skolarbete för ett tag, en lugn hemmakväll i soffan, med som vanligt med tända ljus och fötterna på bordet. Ska stoppa i mig en chokladmuffin som farmor hade köpt mig. Tack för den!

Ne, adjö.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Se upp så det inte blir varmt om fossingarna:) Garanterar inte att garnet är brandsäkert!! Mys på du gumman ,ha det så skönt med muffinsen.

2008-10-20 @ 17:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback