Karamell kungen

Hemma från Örebro. Sent igår kväll slockande jag i min egen ljuvliga säng!
Nu ligger jag och tittar på dh, åt en liten chokladbit...... Väntar på mat såklart. Fick en bulle hos Kalle förut, vi hade ingen lektion på eftermiddagen så vi blev dit bjuden.

Det var roligt i Örebro, men dock trångt. Fyra vuxna kvinnor på 18kvm. Dessutom hamnade vi på fel tåg när vi skulle åka från Gävle till Örebro. Vi kom till Örebro som tur var, men en timme senare! Heheh.. så det kan gå.

Jag hyvar med en liten lista-


MOBIL-LEK

Gå in på kontaktlistan. Håll in knappen och stanna efter en stund! Fuska inte!

DETTA HÄNDER DIG UNDER EN FEST:
Du går dit med: Dennis
Du är där med: Johanna
Du dansar med: Marcus Rydell
Du kramas med: Snuff
Du hånglar med: Jos
Du går hem med: Nils
Du somnar med: Sebbe
Du vaknar med: Alex mamma
Du har sex med: Hessel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback