Losing my religion, hehe

Slänger iväg ett inlägg här på skolan, det är verkligen inte ofta.. Förstår varför. Man är ju alltid snäppet dyster när man sitter på skolan, inte jämt kanske, men ibland sådär. Just nu är jag lite dyster. Just för att jag håller på med en religionfördjuping som tar lite mer tid än vad jag tänkte. Och att jag har en annan religion uppgift som jag borde ha lämnat in men inte gjort.
Jobbar i helgen också, tar ju upp en sådär 15 timmar det också av en tid jag skulle ha behövst till detta. Tror kanske jag ska skippa arr och komp lektionen för att slita med detta. Det känns mer relevant för mig, tro mig!

Hahahah ja, jösses. Alexandra slängde precis ihop ett bildspel till bilden, det är inte så relevant för henne heller! Gomman va gollig ru e.
Ska vara med alex och chris ikväll, ha en myskväll liksom. Man orkar inget annat som en mogen 19åring..

Nänä. Ska väl fortsätta med det jag höll på med.
Slänger med ett stort grattis till Malin som fixade körkortet idag, JIPPIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback