Mina vänner

Mina vänner bad mig om hjälp, de ville att jag skulle publicera deras kontaktannonser med tillhörande bild. Jag hjälper såklart till!

 Johanna Backlund
Tjena tjena, Jollan kallas jag! 19 höstar  har man gått och blivit, gammal och erfaren. Jag är en ung kvinna med många bollar i luften, vilket jag älskar! Jag jobbar som frisör, älskar att vara med mina hundar och att dela min tid med min käraste F. Ja, jag är upptagen. Vilket betyder att ni troligtvis inte har en chans. Ni kan titta och njuta.
För en vänskaplig relation, kontakta mig via; lill*****@hotmail.com


 Elin Henriksson
Shu, 19 bast och tjej. Försöker kirra ett jobb nu såhär efter studenttider. Brukar få rycka in och städa ibland men inte får man en bil för det? Ja, jag är i stort behov av en sådan. Vill gärna flytta hemifrån också, jag är gammal nog för det. Så en eventuell partner som kan betala hyran vore det bästa! På fritiden gillar jag att sitta vid datorn, titta på tv, rasta Rex (min hund) och att.... festa!
Om just du delar mina intressen så hör av dig till mig och berede dig på ett äventyr; elin*****[email protected]

 Hampus Holmgren
Kille på snart 19 jordsnurr, singel i väntan på en snygg och trevlig tjej med ett starkt intellekt. Gärna fräknar, och glasögon när det behövs. Annars så gillar jag att hura någon dålig skräckis med en kompis och äta chips. Gillar att gå ut och ta en drink eller två, även fast jag inte har råd. Men mig kan man alltid lita på! Så fatta mailen och skriv, zta***@hotmail.com

 Caroline Fransson
Snygg, sexig och upptagen 18 åring är man ju. Söker en själsfrände att spendera en hel del tid till att vara hurtig på, men du ska även kunna ta det lugnt så som att mysa i soffan framför Sex and the city (viktigt!) och trycka i dig en Ben & Jerry. Spenderar också tid med att fika med mina nära och även ta det lite vildare och gå ut en fredagkväll. Vad vet jag, så länge jag har roligt!
För en vän i alla situationer, låt det plinga i min mailbox; fjong***@hotmail.com

 Malin Kjeller
Jag är på gränsen till 19 unga år, är mellan två jobb och jag är inte tillgänglig för en sexuellrelation, eftersom jag redan befinner mig i en. Med ett jobb i handen skulle jag vilja flytta ihop med min lover, det känns aktuellt. Är också nära att ta körkort, vilket skulle underlätta mitt liv en del. Skulle lättare kunna ta mig till Frisik, där jag tränar. Trots att jag inte har någon inkomst så stoppar det mig inte för att ha en rolig utekväll när någon frågar!
Partypinglan söker partypartner, snälla hör av dig på; malin******@hotmail.com

 Viktoria Jansson
Hårt pluggandes 19åring juridikstudent. Befinner mig i Örebro för tillfället, men ska hastigt byta till Stockholm. Närmare min kära syster och mina älskade vänner. Jag är singel och längtar efter någon partner, som kan klara av en stark kvinna som jag. För jag gillar att diskutera och är bra på det. Men jag har mina goda stunder då jag lättar upp stämningen med ett och annat skratt. Less på att vara ensam i sänghalmen, så kom och joina mig.
Så söker du en snart framgångsrik kvinna då har du kommit rätt; viktoria_********@hotmail.com

 Emma Tumfart
Tjej, snart 19, väntar på dig kille, 19-25. Jag har i cirka 1,5 år framöver fast inkomst och har precis skaffat mig egen lya där vi kan mysa med en bit god mat som jag lagar oss. Jag är snygg och smak för kläder eftersom jag jobbar på Indiska, det betyder att mitt hem också är i klass med mig. Jag behöver dig och du behöver mig.
KOM IGEN - SKRIV!! emma********@hotmail.com

 Alexandra Sandgren
En mycket självständing tjej, nyligen 18 fyllda  år. Trots min självständighet så letar jag febrilt en partner att dela min goda och dåliga sidor med, att dela sängen och duschen med. Jag förväntar mig en kille 18 år och uppåt (helst inte äldre än pappa), som klär sig snygg och har en häck att dö för. Du ska kunna hantera min envishet och skratta när jag drar en vits. Jag begär mycket men jag ger mycket också, det kommer du att märka under de goda stunderna.
För att få bita i en hästtjej så maila mig; alexandra******@hotmail.com

 Kristina Carlsson
Jag är singel. Jag väntar på en man som vet hur man behndlar en kvinna. Jag är 19år snarast, och pluggar upp några missade kurser. Musik är min starka sida, så var inte orolig för att inte kunna somna, jag sjunger en visa för dig så du somnar. Dansa kan jag med, med eller utan kläder, du väljer. Därmed är jag vig också, vilket kan komma till använding på något sätt i mitt liv, du bestämmer.
Vill du ha en jazzande rödtott med stort hjärta och sug så har du hittat mig; kristina.***********@hotmail.com


Vill ni ha den fulla emailadressen får ni säga till, så är det givet!
Jag vet att ni blev sugen på någon av mina partners, låt det flöda.



Tack!  / Therese

Kommentarer
Postat av: alexander

Jag vart nog mest sugen på den där hestjejen.. kan man få hennes mail elleeeh?

2008-10-13 @ 20:01:53
Postat av: viktoria

hahahah! du är sjuk..

2008-10-13 @ 20:45:54
Postat av: Malin

haha! kan det stämma bättre på alla :P

2008-10-13 @ 22:28:49
Postat av: Carl

Svar till Alexandra S annons.



När jag läste din annons smälte min värld samman till en klump av värme! Jag tror att du och jag kan bli fruktsalladen som är barnkalasets höjdpunkt. Jag är en brunstig, snygg, intellektuell kis på 18 höstar, som dessutom innehar en formidabel röv, stilfull klädnad och en mystik i ögonen. Har lätt till skratt och ses alltid med ett leende. Jag omger mig gärna av skog, natur, hästar och den kvinnliga kroppen. Vill träffa dig, Alexandra, för att gå en spännande höst till mötes! Hör av dig, svampsäsongen har börjat!



Kramar /Carl från Sundsvall

2008-10-14 @ 22:44:21
Postat av: elinnn

ursäkta, men vart fasen har du grävt fram den där bilden på mig??? :D hahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback