Oh hairy

FREDAG. Imorgon är det halloween, och jag ska inte klä ut mig! Vad jag vet. Men jag ska till mina kusiner och äta middag, och det kan hända att dom kommer vara utklädd och skrämma mig... NOT!

Om 3 timmar börjar jag jobba, ska sedan ha en trevlig kväll med tjejerna. Var tänkt att det skulle bli en utgång, men lutar åt en billigare hemmakväll! Vilket kan bli mycket trevligare, återstår att se.



Angående Blondinbellas 18års-kändisfest så var den verkligen storslagen! Tänk 400 kändisar som man kunde mingla med, det vore ju fantastiskt! Jag gjorde inte det, jag satt mest för mig själv, vid baren. Det var någon okänd kändis, kanske storstadspojken, som kom fram och sa någonting med stil med "vem fan är du". Men jag uppfattade inte riktigt, utan beställde in en till drink.
Men storslagen, det var den. Minst sagt.

Heheh, nu måtte jag hoppa in i duschen!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Utklädningen är idag min kära tessan!

Imorgon så är det alla helgons dag. Men det blir nog lite skrämsel imorgon..... Ha en trevlig kväll!

2008-10-31 @ 17:51:45
Postat av: SysterYster

Ja rädd kommer du nog att bli kära syster. =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback