Oops I



Hallelå-
har percis dukat upp med en dos tända ljus i rummet mitt. Ska ha en helkväll härinne, och tro nu ingenting. Jag ska ägna kvällen åt att plugga- ba da bam bam bam ba!
Har ännu en gång en hektisk vecka. Förra var lugn när det gällde skolan, men denna är mindre lugn. Som vanligt så tänkte jag dela med mig till er vad jag kommer att ha för mig i veckan t.o.m nästa måndag;

ons- skola, plugga
tors- skola, TRÄNA(!), pluuugggaaahh
fre- skola, psykologiprov
lör- jobba
sön- jobba, plugga
mån- skola, Sv B seminarium, etik uppg. inlämnad

Ja jag tycker det är rätt mycket på samma gång. Man måste ligga i, det är ändå skönare att ha saker att göra när man väl går i skolan, kan jag tycka.
Är Veronica Maggio på fredag på stadshuset också.. Jobb på lördag dock, plus att plånkan säger stopp.

Bäst att luta sig tillbaka, smälta maten och bli en liten psykolog. KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback