physsel

Snart vanknas det middag! Pasta a la köttfärsås. Mmh min mage kurrar, snart.

Sen kommer mina kusiner upp, vi ska pyssla! Jag kom nyss hem från en tur med dom på panduro och dom har noga valt ut vad som ska pysslas med. Eller inte Robin, han gnällde bara över att han hade ont i benen och ville hellre gå på lekplaneten.
5års krisen.
Suck.


Haha robin i ett nötskal


Imorgon ska jag på stan med Viktoria, vi måste köpa presse till kjeller som blir 19 på torsdag. Sen på kvällen ska jag till Hampus som vi ska fira eftersom han fyller 19 idag, tjoho gratulerar!
Tårta på tårta, det är sånt vi gillar.

Undra om man ska påbörja Magdalena Graaf-boken?


Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja jag håller med visst är dom gulliga dom små trollen?

2008-10-28 @ 21:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback