Rejected love

Om två timmar ska jag, mamma och pappa vara på tonhallen. Kl20 sitter vi på våra radnummer. Vi ska alltså titta på Betnér, och jag tror det kommer bli rikigt roligt. Träna magen lite mer sådär efter ett latpass core på skolan. Haha vi spelade även dodgeball, det var första gången. Det var roligt, men jag fick aldrig till det riktigt! Det kommer förhoppningsvis.

Håller just nu på att packa ner mitt liv i en resväska också.. ska ju till ÖREBRO imorgon! Det om något kommer bli kul. Planerna är ungefär, ut på kåren på fredag och ut och äta på lördag. Ska hinna med en sightseeing där på lördagen kanske. Hur som haver så ska vi ha KUL.


Igår fyllde Elin år. Hampus och jag hade problem med att hitta på något bra att köpa.. Tills vi tillslut fick syn på en skål med en plastfisk som flöt omkring. Vi bestämde oss då för att Elin skulle få en fisk. Så vi ställde skålen på hennes sängbord, med en rosett runt om. Där i fanns grus, växter och slöjstjärten Mekbeb. Hon fick såklart mat till fisken och en  håv att ta upp han med!

ÅHNEJ nu måste jag packa....

Kommentarer
Postat av: viktoria

tjoho! imorgon! =D

2008-10-02 @ 22:15:14
Postat av: elinnn

tackar och bockar djupt för mekbeb! :) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback