Sanningen om diamanter

Sitter hemma i min ensamhet, har precis läst ut en bok. JAG!? Ja, på tre dagar har, inte sträckläst alltså, utan när jag unnat mig lite tid. Nicole Richies bok - sanningen om diamanter. Den var bra, var nog därför det gick så bra att komma igenom den.
MEN, jag är ändå mycket förvånad över mig själv. Hahah att jag ens köpte en bok, eller jag köpte två! Köpte Magdalena Graafs också, så den är det bara att ta tag i senare.

HahahahahhHAHAHAhaha, fick klasskortet plus porträttkorten idag. HUR JAG SER UT, det är mycket tillåtet att skratta!! HahahahAHAHhaa, jag dööööööör!!! Så kul!


Nu ska jag... fördriva tiden med någonting annat. Klä på dig vore nog ett bra alternativ!

Kommentarer
Postat av: Sussi

En härlig känsla när man har en bra bok!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback