Tårta på en onsdag

GOMORRON GOMORRON GOMORRON!


Sitter i sängen och tittar på top ten at ten och äter en mandarin. Innan det åt jag frukost. Mmh. Undra vad jag stoppar i mig härnäst.


Planerna för dagen är att man ska ner på stan med Viktorious(!) och inhandla nån liten såndär present...... Sen blir det hem och slöa, läsa lite kanske som jag tydligen har börjat med nu för tiden?!
SEN BLIR DET TÅRTA HOS HAMPUS I GRANLO!

Efter tårtan ska jag dra ner till Café Opera och gå på Blondinbellas 18års-kändis-fest. Ja, jag är bjuden, eftersom min blogg är bland de 10 största i Sverige. Jag lanserar även i utlandet.
Det kommer bli kul, har inte bestämt vad jag ska ha på mig än!! Opz, måste göras.


CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback