Buy a bag and get over it



Har precis kommit hem från bc, var sällskap åt carro som shoppade lite. Själv nöjde jag mig med två par tights! Shoppade ju som sagt i torsdags, när det rullade in. Fick ihop lite grann i alla fall, bl a;
x en blommig väst (som jag hade på utgången igår!)
x tränigsbyxor
x uggs (som jag trånat efter)
x mössa
x vantar
x kofta

La undan en kofta idag också, som jag troligtvis köper imorgon. Love it.
Ska ut till birsta igen snart, med mamma och pappa. Ska köpa mig en extern hårddisk, eftersom det blir lite för mycket serier på datorn nu för tiden. Min lille älskling orkar inte hur mycket som helst.

Skriver av mig mer senare- KRAMIS

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh, vilket fint kort =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback