Catch me spending my money

Nu börjar skolan om prick en timme. Med en storsamling,mentorsträff, lunch och avslutnings vis lite idrott!

Det roliga börjar dock efter skolan, då ska jag och Viktoria storshoppa- förhoppningsvis! Jag är jättesugen, och har gjort en lista på det jag ska kolla efter. Men det slutar väl som vanligt att man kommer hem med något man inte skulle ha.

Igår efter skolan satte jag mig och skrev nästan klart hela mitt hemprov i psykologi!? Bara sådär liksom.. Det var kanske för att om jag inte var klar med det imorgon så kunde jag inte gå med Carro på stan, och det vill jag ju såklart. PÅ TAL OM CARRO- Håkan har skjutit fram sin spelning 3 månader sådär bara....... 12 februari, det var inte nådigt håkkeh.

Man kanske ska ta och röra på sig in till badrummet för att pudra näsan.
Vi ses på stan.


please don't hate me, i love you.... hehe

Kommentarer
Postat av: cf

men håkan blir inte av med oss ändå. hans små pördiga lejonhonor kommer slicka scenen som hans fötter står på. mjau!

2008-09-25 @ 17:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback