Crunchy nacho burger med tastyga nachos och salasås

Nu är man nyss hemkommen från Birsta med mamsen min! Vi har strosat runt där i cirka 2 timmar, och efter det är man ju såklart helt slut. Inte nog med det, det sista man gjorde på skolan var att ha ett gympapass som bestod av core. Och bara sådär vips så är min träning igång! Det kan man kalla toppen, men det är bara att vänta och se hur pass rörlig man är imorgon när man vaknar.

Nu är det snart dags för idol igen- det ska jag se med min mamma. Och nya juryn, ja det var ju inget större fel på dom! Dom var väl, än så länge, inte lika hård som den gamla. Men det kanske kommer, hoppazz!



Ska nu fixa en soft ice drink innan det börjar.
terrorh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback